tirsdag 26. februar 2013

Min første scrapbook side

Hei alle sammen!

I dag vil jeg visse min første scrapbook lay out. Min svigermoren hadde 80-årsdagen i oktober 2010 og jeg ønsket å gjøre noe veldig spesial til henne. Jeg har sett mange fine forskjellige kort og fotoalbum på nette som har vært laget i scrapbook teknikken. Så jeg hadde bestemt meg hvorfor ikke. Jeg hadde ingen peiling hvordan man gjør det og hadde ingen scrapbook materialer. Jeg har brukt knapper, stoff, gamle aviser, decoupage i 3D og cc. Det ble en av side til fotoalbumet til svigermoren min.

Today I want to show to you my first scrapbook lay out. My mother in low had her 80th birthday in oktober 2010 and I wanted to make something spesial for her. I have seen many different cards and photoalboms in internett made in scraboking. So I had desided why not. I didn't know anathing about how I shoud to make it and hadn't any scrapbook suppliys . I used buttons, fabric, old newspapers, decoupage i 3D and cc.
It became one of side to the photo album to my mother in low.





Takk til ScrapFriends og for mulighet til å dele storien min.
Thanks to ScrapFriends for opportunity to share my story.

Takk for besøket og ha en fin uke videre!
Thanks for visiting and have a great week ahead!

Yulia




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar