lørdag 9. februar 2013

Gave til morsdag

Hei alle sammen!
For noen dager siden på nettstedet til Scrap Time (her) startet en ny utfordring. Det skulle lages en side i skrapbook teknikk i samsvar med en bestemt skisse.

Всем привет!
 Несколько дней назад на сайте Scrap Time (здесь) началось новое задание по которому нужно сделать скрап страницу по заданному скетчу.

Skissen/ Cкетч

Jeg har aldri jobbet med skisse før og ønsket å prøve. I tillegg er det Morsdag på søndag, og det var en stor mulighet for meg å lære noe nytt, hadde gøy og lage noe nyttig. Her er hva jeg fikk, en gave til min svigermor.

Я никогда не работала по скетчу раньше и очень хотела попробовать.К тому же в воскресение день матери в Норвегии и это  была для меня замечательная возможность совместить приятное с полезным. Вот что у меня получилось, подарок для свекрови.


Jeg er veldig fornøyd, jeg hadde masse moro og resultantet er ganske bra, syns jeg:)))
Ønsker til alle god helg og god Morsdag!!!
Takk for besøket!
Mvh, Yulia

Я довольна результатом и получила массу удовольствия в процессе:))) 
Желаю всем хороших выходных. 
Спасибо что заглянули. 
Юлия.



2 kommentarer:

  1. Jeg var vakkert!
    Ha en flott morsdag. Her er den første søndagen i mai.
    Lykkelig uke.
    Kyss.

    SvarSlett
  2. Kjempenydelig! Så flink du er!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Den trekassen under bordet har jeg laget av restematerialer
    fra et rekkverk på verandaen..:))
    Jeg har hage og interiørbøker i den:))
    Ha en flott morsdag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett