fredag 2. november 2012

Første tegning til 14 åringens rom

Hei alle sammen!
Det er utrolig hvordan tiden går fort.
Først er du gravid og finner ut at du skal ha en gutt. Du kjøper møbler i fine myke farger,pynt til rommet,leker med mere. Men etter 3 til 5 år barnet begynne å ha egen mening om hva han vil ha og du begynne å følge med hans ville ikke bare din visjon.  
Jeg med barna mine gikk over forskjellige dekorasjoner av rom. Det har vart haven, biler, sykler, bakugan og videre. Nå fikk jeg en ny ønske fra min eldste. Det skal bli rom med militær greier og litt rare bilder av zombie. Det er veldig vanskelig å kjøpe noe sånn så tenkte jeg å lage alt selv. Første på listen kommet tegninger. Det har vært nesten 16 år at jeg tegnet noe monster men det er som å sykle eller kjøre bil. Her er de første to tegninger og det skal bli veldig morsomt helgen:)))



Jeg skal oppdatere dere om dette prosjektet videre.
Takk for besøket.
God helg!!!
Mvh Yulia 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar