tirsdag 30. oktober 2012

Bursdagskort med gaven inne.

Hei alle sammen!
Det ble et år nå i oktober da jeg begynt drive med skrapbook. Min første skrapbook kort vært til svigermoren min. Det er utrolig hvordan skrapbook er fascinert, i ihvertfall for meg:))) Nå lager jeg håndlaget kort til venner og familie, fotoalbumer og forskjellige ting med barn hjemme og på russisk barneklubb som vi har hver søndag.
Tiden går så fort og her er bursdag til svigermor kom igjen. Denne gangen ble det kort med plass til supert fint brosje med rose vannperler. Dette brosje har jeg kjøpt selv følgelig:)))

Under brosje er det plass til varme ord fra oss som vi skrevet etter foto:)))


Og her er bakesiden.


Det er det!!! I dag har vi sola her i Fredrikstad og jeg tror det er nok siste dager uten snø:))) Nesten alle blader falt nå fra trærne og det er tid til de siste høstarbeid ute. I tillegg skal det bli Halloween i morgen da må jeg rydde inne og pynte litt til barnefest. 

Tusen takk for besøket! Og god tirsdag!

Mvh, Yulia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar