fredag 21. september 2012

Tekstil duke

Hei alle sammen.
I dag skal jeg vise dere noe nytt. 
Da har jeg vart lite jenta elsket jeg å sy klær til duker. Nå har jeg to gutter og derfor det er ikke så mage jenteleker hjemme hos meg:))) Men jeg ville å ha en. 
Denne uken har jeg vart hjemme med syk liten gutt og hadde tid å oppfylle drømmen min:)))
Her er Julia. Det er barna som navnet henne. De sagt at Julia linet meg veldig mye og derfor skulle å ha sammen navn.


Som dere kan hun har boots og fint halsepynt


Det er store blomst på veska, en skrivebok inne i veska og jakka har fin store blomsten på bakken.


Jeg er veldig fornøyd med resultatet og faktisk fant et nytt hjem til henne men eldste sønnen min syns at Julia skulle å bo hos oss. Vi får å se.
Takk for besøk.
Ha en fin fredagskveld og helg!!!
Mvh, Yulia. 

3 kommentarer:

  1. ¡¡Es muy bonita!! Te felicito.
    Feliz fín de semana.

    SvarSlett
    Svar
    1. Grazie mille.Buona fino di satimanae ancche a te.
      Tanti saluti.

      Slett
  2. Hei Yulia, takk for kommentar og gratulasjoner for dine kreasjoner!
    Tre år siden jeg var i Norge, og jeg falt i kjærlighet, er det virkelig et vakkert land! Jeg ønsker å gå tilbake, forhåpentligvis snart!
    Jeg snakker ikke norsk, men med oversetteren håper jeg at jeg har skrevet riktig!
    Kisses Benedetta

    SvarSlett