søndag 13. mai 2012

En tegneblokk til store gutt.

Hei alle sammen.
 I dag vil jeg vise en tegneblokk som jeg laget til sønnen min. Han hadde bursdag på torsdag og fylt 14 år. Han har masse intereser: skeitbord, bmx, karate og cc. Men største drømmen er å ha en motosykel.



Den første siden har huskelapper på høyre siden og en lomme på venstre siden. I lomme har vært den beste parten av hele tegneblokken, et kort og selvfølgelige litt penger:))) 




Den gaven var store suksess og jeg hadde masse gøy med å lage den og se sønnen min ansikten da han fikk den.
Ønsker alle god søndag!
Hilsen, Yulia.

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig Yulia! Skjønner godt at denne falt i smak, for den har du lagt masse arbeid i :)
    Klem fra Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var på tiden å lage en gave til eldste også:)))
      Takk for besøk. Klem og har en riktig god uke!

      Slett